Äntligen Helg!!

vaknade kl kvart i 7 tror jag kommer inte i håg men i alla fall . jag gjorde mig i ordning åt inte frokust för jag var inte hungrig sen körde jag till skolan . vi har inte haft så mycket i dag hk sen bara varit i klassrummet och efter maten körde vi till dadhuset och badade lite så det har varit en lugn dag i dag det är ju så det skall vara . Just nu gör jag inte så mycket bara bloggar lite jag är lite slarvig nu men jag lovar skall sköta mig nu :P. snart kommer min kusin och skall grilla här kulkul :) så det blir att leka lite med henne sen vet jag inte vad jag mer skall göra. Där finns inte så mycket att titta på i dag jo kanske en bra film som syskonen gillar the guardianmen jag tycker inte om den för jag vill inte gråta palla det liksom tycker inte om det :s så jag får se sågot annat kanske en bra film man vet ju aldrig .
va har du gjort i dag :)ha en trevlig kväll


Seee Yaaa!!                     

Kommentarer
Postat av: Martina o Hannah

Grattis! Du har blivit en av finalisterna i vår veckans blogg :)

Glöm nu inte att samla in röster så just DU vinner. Ett tips är att länka till tävlingen i vår blogg inne på din egen blogg :)

Lycka till..

Kram Hannah & Martina

Postat av: malin

JAG ÄLSKAR HELG :

2009-06-06 @ 19:53:15
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: moa

mer besökare ??

mer pengar?

http://www.viraltrafik.se/?uniica

2009-06-15 @ 01:46:30
URL: http://maxsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0