ÄNTLIGEN hemma !!

Ja då var man hemma i gen skönt men ändå inte :P.
vi gjorde massa skojiga saker där borta :) vi gick hela dagarna från morgon till kväll. Vi var på Skansen, Vasamuseet ,Djurgården , mm sen i torsdagen var vi på GRÖNALUND skoj va det :).
jag hade det bra i stockholm:) . sen i fredags han vi inte med så mycket vi åkte tunelbana mm.
Sen var det hem färd som gällde det tog ca fem och en halv timme :/. Jag såg en massa kändisar  bland annat  Adam tensta , Daniel som vann idol när Darin med var me . Nu är jag hemma i gen och kan skriva i bloggen . kusin är här hos oss och skall sova över med kul kul :) nu snart skall vi äta midda och sen är det väll dags att leka igen :P hon håller på att damsuga med syrran här just nu så hon har fullt upp :P.
Jag vet inte vad som är i tv i dag men jag tror wipe out riktigt kul är det programet det börjar kl 8 på kanal 5  :)
va skall ni göra mot kvällen då? och ha det så bra :)
 

Seeee Yaa!!                                                  
                                                       


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va roligt med Stockholm! :)

Ikväll ska jag nog se på tv och plugga bara :)

2009-05-18 @ 18:56:47
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0