Äntligen !!

Vaknade tidigare i dag och var skit trött ville i entligen inte upp men var ju tvungen .
Det har varit en bra dag i skolan jag har varit glad hela dagen =) .
Vi var på en sådan information om kränkning och mobbning jag tyckte det hon sa var väldigt bra för utom en sak som gjorde mig väldigt arg . Det har inte varit så fint väder vill att det skall vara sol och varmt ju  jag har inte gjort så mycket i dag efter skolan men i kväll blir det duschning och titta på tv som gäller .Vi fick tillbaka värt varm vatten i dag det var pumpen som hade gått i tu men nu är varmvattnet tillbaka så skönt att kunna duscha nu =)
hoppas hoppas att ag klarar provet vi skall ha i morron skall plugga som in i nu i kväll får se om



Seee Yaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0