Baby i´m waiting for you !!

Ja då är det snart  time för att duscha sen skall jag och ,mina syrrer sitta vid datorn nästan hela kväll:)
Har varit i väg med H&M och handlat det var trevligt v lyckades se en man som är helt korkad haha. Synd man inte hade han kvar på msn så men kan hålla på och skoja med han :P.
Jag har skit ont i axlarna i nu och jag får hoppas det går över så jag inte har ont mer .
Hoppas kusin kommer in ´morgon  så vi kan göra massa roliga saker och trevliga med =).
Hatar sånna personer som sprider ryckten och sen  kan den inte ta konsikvenserna.
skall gå nu vet inte vad jag skall skriva mer ha en bra kväll kram =)




Seeee Yaaaa!!

// Frida

Kommentarer
Postat av: Petra

Vem av idioterna har spridit rykten nu??

2009-05-08 @ 21:49:36
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/
Postat av: Martina

Nu har du chansen att hamna på framsidan av vår nya tidning CHIQUE. Reglerna kan du läsa här http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/?tmp=09000725

För dig som väljer att vara med är det ju ett toppen sätt att promota dig själv!

Vi håller tummarna och hoppas på att du blir en av framsidesmodellerna!



Kram Martina och Hannah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0