Dagens bästa punkt !!

Har precis duchat det var väldigt skönt  jag kokade vatten för vi har inget varm vatten. och nu tänkte jag att jag skulle blogga lite sen skall jag kolla på  christine ett väldigt bra program  sen blir det väll senfeld som jag ser varje dag haha :P
läggdags efter det hmm får se om man orkar gå upp i morgon som jag aldrig har gjort nu i två dagar har varit helt slut :/.
vi hade musik i dag det var trevligt som alltid om man har en bra lärare som jag tycker vi har . Jag skall ju sluta skolan nu och skall börja på gymnasiet kommer faktiskt sakna lärarna och min pojkvän väldigt mycket men jag har ju nära så jag kan ju komma när jag vill haha :P sen dess utom så skall vi sjunga en sån bra låt den heter För kärlekens skull  ja nu skall jag gå och titta på christine ha  det så bra och sov så gott :)


Seeee yaaa !!



// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0