kvällen närmar sig ett slut !!

Ja då har ,man duschat och skall snart se på senfeld nu tänckte jag att jag skall blogga lite och chatta =) alltid lika trevligt .sen dess utom har min hund blivit bättre sån tur är =)<3. tänckte jag skulle berätta att jag har kommit in på hotell och resturang =) det skall bli kul för jag trivdes verkligen där det var bra lärare jag trivdes helt änkelt där så det var ju tur att jag har kommit in där hoppas det blir lyckat för dem anndra i klassen med vissa har redan fått reda på att dem har kommit in där dem skall gå =) . Jag kommer att  hälsa på mina vänner som fortfarande går kvar som är ett år yngre än mig och jag Älskar dem av hela mitt hjärta vill inte sluta vara vän med dem bara för vi inte kan träffas varje dag . men så klart kommer jag att hälsa på . nu måste jag sluta jag skall se på film nu innan det är senfeld :P så ni får ha det så bra =)


Seeee Yaaa!!



så här hade jag det  i måndags fint va =)


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0