Planering av sthlm !!

Ja då åker man till stocholm på onsdag i nästa vecka skall bli skit kul  jag längtar jätte mycket . Jag tror  dte blir en lycklig resa som jag skall göra med avslutnings eleverna =)
bara dem inte håller på som dem gör i skolan men det äe lungt det kommer dem inte att våga för lärarna har bestämt att om man inte uppför sig får man ta ett   tåg hem liksom och det tycker jag är bra för ingen skall få förstöra min  stund att baar ta det lungt utan läxor och sådant . skall packa i helgen  i alla fall =) nu närmar det sig två och en halv män ett jäkligt  bra program säger jag bara =) sedan är det ballar av stål som jag nämnde i det första inlägget som jag gjorde. Ha det så bra så höres vi senare i kväll =) kram



seee yaa !!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Evelina

mm lägg till mig. :D

2009-05-04 @ 19:57:25
URL: http://ladykora.blogg.se/
Postat av: Martina och Hannah

Hoppas du får jättekul i sthlm.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0