Utflykt med familj!!

Det har varit en härlig dag  först vaknade jag och åt frukost sen körde vi till min halvsyster kusin har varit hos oss hela dagen plus att hon skall sova över här i natt kul kul :) ja vi var hos min halv syster och hennes man det var trevligt . Vi var där ca två timmar när vi kom hem åt vi sen var jag ,kusin och mina andra två systrar ute i trägården då blöev jag nockad av min kusin . Det började bloa men det var inte så farligt men jag har en fläsk läpp nu :P.
va har ni gjort i dag ?
nu sitter jag oh bloggar har inte hunnit göra det nu på två eller tre dagar för jag har glömmt men nu är det dags i gen :P.
ja det var va jag gjort i dag nu skall jag gå
ha en fortsat trevlig kväll !!:)

Seee Yaaa!!                                                
                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0