Tisdag kväll !

i dag vaknade jag kl 3 gick på toa sen somnade jag om i gen efter det vaknade jag kl halv 7 så jag är trött :P.
började morgonen med att äta tre knäckebröd med gurka sen gick jag upp och kolade på våra bästa år .
efter det började sjunde himmlen . Jag har inte varit i skolan nu måndag tisdag tror inte jag skall gå i morgon heller har inte mått så bra lite yr och ont i huvudet . Jag har passat min kusin jag hämtade henne kl 4 på dagis sen gjorde jag mat till oss hon gick för en stund sen det va trevligt att vara med henne :P. just nu kollar jag på dating in the dark sen blir det cugar town sen blir det väll dusch och läggning :P. Syrran kommer hem i dag kl 2-3 i natt det va ju svårt att ta sig hem på grund av askan som drar sig hitåt :/  men äntligen är hon på väg hem med buss från stocholm .




Vad har ni gjort i dag ?




// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0