´Dagen med jönsson !!

I dag när jag vaknade kände jag mig inte bra jag var lite yr och dess utom så drömde jag att det var måndag :( .
nu onsdag och ´fredags  var jag úte och sprang det behövdes och det var skit  skönt . I dag har jag hjälpt pappa och dem med att städa lite och jag följde jag med pappa och petra till tippen . Efter det hjälpte jag pappa med stenarna ute i trädgården . nu fram åt kvällen åt vi kålpudding jätte gott var det :) nu bloggar jag och sen skall jag gå upp till hannah så skall vi se vad vi skall göra :).


Hur har er dag varit ?


// Frida

Kommentarer
Postat av: em

min dag har varit bra (: varit ute på stan med en kompis.

2009-08-18 @ 21:43:27
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0