Dagen med kusin vitamin !

Vaknade kl halv 8 i dag för min pappa och mamma skulle hjälpa mobrer med att rensa ut i deras hus.Då hamnade kusin hos oss ett tag i dag med alltid lika trevligt=).Just nu gör jag inte mycket bara bloggar lite vet inte vad som händer senare i kväll . om jag känner igen kvällarna så händer där inte ett dugg men jag får hoppas att Hannah och Petra vill göra något med mig i dag =).Vad har ni gjort i dag  då? jag kommer in i gen lite senare så får ni reda på vad mina planer är för i kväll .


Ha en bra dag kram

Kommentarer
Postat av: em

sv: Tack så mycket! :) Jo, resan var bra, förutom när vi landade på Amsterdam... då vi fick ta bussen till flygplatsen, för att planet var för stort. Det dåliga var att det ösregnade..

2009-07-30 @ 15:49:31
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0