Det har varit en rätt bra dag i dag !!

Idag hade jag prov hmm jag fick ingen hjälp i går för min syrra glömmde bort att  hjälpa mig .
Det  blev inte så många rätt på provet det vet jag redan om . Vi gick till biblioteket i dag ja man fick ju lånat någon bra bok tyckte jag . och nu är jag hemma har precis ätit så nu tänckte jag blogga lite sen fram mot kvällen så blir det duscha och titta på tv . skall se ommman kan hitta på något kul med syrrerna  för det gör vi aldrig typ nångong kan vi ha skit kul men det är inte så ofta jag får följa med dem . Jag vill att det skall vara sol nu ju ionte regn det är tradigt  i morgon är det det bästa dagen på hela veckan för det är bad då haha :P. skall se på vänner och senfeld i dag skall ajg inte missa senfeld för det gjorde jag för jag somnade innan det började för jag var helt slut i går . så jag får hålla nig vaken i dag .va skall du göra i dag ?




Seeee Yaa !!


//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0