Härligdag!!

I dag vaknade jag kl 06.05 tidigt men jag måste hinna äta och göra mig i ordning . dagen började med att vi hade matte  jag Älskar matte sen forskade vi .Till sist hade va gympa och eng jag hade alla rätt i allafall dem andra var så jäkla kassa . sen var det bara hem och ta det lite lungt jag har tittat på tv varit i svedala med syrran i går var jag i malmö i den nya Entrén  det var väldigt stort . och nu tittar jag lite på tv och bloggar lite skall duscha snart sen är det att lägga sig i sängen och titta på senfeld det är ett bra program som går kl 22.55 tror jag det börjar .
ni får ha en fortsat trevlig kväll och sov så gott hejsves:)

Seee Yaaa!!                                                     
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0