Packa Packa !!

Ja dagen har varit bra vi hade besök av några lärare från Polen .
det var trevligt vi visade upp vår show . Nu måste jag & packa sen är det att titta på tv och duscha . Har många program som jag skall se i dag christine och senfeld nu sitte jag och bloggar ute i köket . Hoppas det blir god mat i dag jag kommer få jätte god mat i stockholm i alla fall .Skit kul kommer vi att ha det i alla fall vi skall på grönalund på torsdag skall man åka massa :P bara man inte spyr i alla fall men nu skal jag packa och städa mitt rum så där är fint när jag åker  hoppas Du får en bra dag kommer att skriva på fredag när jag kommer hem i alla fall tror inte att där är datorer där jag skall vara :/


Seeee Yaaa!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha så roligt!! Slösa nu inte pengarna utan tänk smart!! ;P

2009-05-12 @ 18:44:21
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0