suck suck !!

Jag kunnde inte gå i skolan  i dag hade skit ont i axlarna och låren sen kunnde jag inte äta på hela dagen .Men nu mår jag bättre och jag har ätit och tänkte att jag skulle blogga lite .Jag hatar att en viss person alltid skall förstöra mitt liv hon vill att jag inte skall ha det bra och jag hatar när hon gör så här . Hmm vet inte vad jag skall göra sen  kanske se på film och packa lite tills på onsdag när vi skall till stocholm det skall bra skit kul . va skall du göra fram mot kvällen då?
jag får ju se hur jag mår imorron hoppas det bra bra tills på måndag för jag vill inte missa resan till stockholm för då får jag inte tillbaka mina 500 kr . Så därför måste jag bli bra tills på onsdag jag skall ha en fråge stund i morron så glöm inte kika in på bloggen och fråha saker så svarar jag på dem så gott jag kan ha en bra dag så ses vi lite senare i kväll =)


Seee Yaa!!


//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0